Prinsessmamman

Om mamman, hennes små prinsessor, pappan, livet och sådär...

09 januari 2008

Omvänd tandläkarskräck

Lillasyster kan inte bärga sig.
Hon ska till tandläkaren i morgon.
Ända sen de ringde för en timme sedan har hon jublat.

"Jag ska till tandläkaren! Jag ska till tandläkaren! När SKA jag till tandläkaren? Jag vill gå dit nu! Måste man vara tyst hos tandläkaren?"

När jag berättade att man ju ska gapa undrade hon:

"Så här? och gav till ett illtjut!"

Ingen tandläkarskräck här inte!! (det du, Trollmor!)

(btw är detta mitt inlägg nr 500 - hur många har du skrivit?)

4 Comments:

  • At 09 januari, 2008 20:05, Blogger Madeleine said…

    Ojdå! Man har visst lite att knappa in på.. Har (bara) skrivit 252..

     
  • At 10 januari, 2008 10:53, Blogger Trollmor said…

    Eh ja det är ju bra! att hon gillar tandläkaren menar jag!
    Men så är hon ju van vid sin tandläkarfarafar...


    GRATTIS till 500:de inlägget!

     
  • At 10 januari, 2008 13:20, Blogger C said…

    Grattis! Jag har skrivit fyra, på min nygamla blogg,välkommen!

     
  • At 10 januari, 2008 16:14, Blogger Prinsessmamman said…

    mmaddizz: Egentligen har jag spräckt 500-gränsen för ett tag sen men eftersom jag deletar en del inlägg så har jag inte räknat det som 500 förrän nu, när blogger meddelade detta!

    Trollmor: Samme farfar som hon tjatade hål i huvudet på idag innan det blev dags att åka till hans efterträdare!! =)

    Bokis: Åh! Kul att du är tillbaks igen!! Välkommen! Hade nästan tänkt kontakta dig på facebook istället!!!

     

Skicka en kommentar

<< Home