Prinsessmamman

Om mamman, hennes små prinsessor, pappan, livet och sådär...

23 februari 2008

Litet test

Hittade denna hos Annika och tyckte den verkade lite kul! Ta fram din mobil, gå in på kontaktlistan.

Har du kysst nummer 7? Nej, det är min mans kusin! Har väl blivit nån nyårspuss dock.

Har du träffat nr 9 i veckan? Nej, det är en fd kollega som numera bor 20 mil bort. Har ingen kontakt mer än på födelsedagar så jag vet egentligen inte varför jag har kvar hennes nummer.

Älskar du nr 10? Nej, det är en kvinnlig kollega.

Är nr 11 en sötnos? Nej. Det är pappan till en av storasysters kompisar. Tyckte dock att han var lite söt när vi gick på gymnasiet!

Är nummer 15 din bästis? ICA-saldo. Kanske inte bästis men ganska bra att ha koll på hur mycket pengar som finns kvar på kortet.

Har nr 16 gått i samma klass som du? Nej, det är min 2 år yngre svåger. Vi gick dock på samma skola på gymnasiet.

Brukar du hänga med nummer 19? Japp! Det är min mans bästa kompis så vi umgås en hel del. Hans familj kommer hit ikväll!

Är nr 20 bra? Ja. Vi lyckades para ihop henne med en av makens kompisar och nu lever de lyckliga med två barn och nytt hus!

Gillar du nummer 26? Ännu en kollega. Inga ledsamheter där inte. Hon är bra!

Vet du om nr 31 har ett förhållande? Ja, sist jag pratade med mamma var hon och pappa fortfarande gifta! =)

(Hör av dig om du gör testet så kollar jag in din lista!)

6 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home