Prinsessmamman

Om mamman, hennes små prinsessor, pappan, livet och sådär...

18 februari 2006

Melodifestivalen

"Alla flickor utom jag, hon med vit klänning - nästan som min prinsessklänning - och hon som hade rosa med guld, tycker jag är bäst" säger storasyster efter ett första genomdrag av årets melodifestival nr 1. Mamman är inte direkt förvånad. Själv håller hon på Andreas Johnsons 60-talspastisch. Tom pappan som normalt ser melodifestivalen med nacken kom förbi tv:n som hastigast med orden "denna var ju bäst"! Sen undrar jag varför det varje år måste vara med en udda låt som alla vet kommer att komma typ sist ( i år "Kuddkrig")...

Ps. Bara jag som tycker att Lena Ph är den sämsta programledaren på länge? Känns bara sååå fånig...

1 Comments:

  • At 19 februari, 2006 13:22, Blogger Baba said…

    Nä, jag håller med. Lena Ph ska hålla sig PÅ scenen. Nedanför kändes hon mest dåligt påläst och lite blasé.

     

Skicka en kommentar

<< Home