Prinsessmamman

Om mamman, hennes små prinsessor, pappan, livet och sådär...

20 februari 2006

Syster till salu

Storasyster vid kvällsmaten (där lillasyster kladdar och gnäller):
"Mamma, jag vill sälja min lillasyster".
"Ja, ibland skulle man nästan vilja sälja henne", skojar mamman tillbaka.
"Inte sälja lillasyster" säger lillasyster ledset.
"Nää då, vi ska inte sälja dig", säger mamman. "Du vill ju bo hos din mamma, pappa och storasyster".
"Nä, jag vill bo hos Stinas pappa", svarar lillasyster då.

Ridå!

3 Comments:

  • At 20 februari, 2006 19:49, Anonymous Anonym said…

    hmmm, tycer att jag känner igen detta. Men då är det min tösabit som vill bo hos prinsessmamman!!...

     
  • At 20 februari, 2006 19:57, Anonymous Anonym said…

    Köpare finns, både till den lilla och stora :-)

     
  • At 20 februari, 2006 20:33, Blogger Prinsessmamman said…

    Mormor: Låter bra det!

    Anna: Hos oss finns det alltid plats... fast jag trodde inte hon ville bo hos "nya gympafröken" då de gamla var bättre! =)

     

Skicka en kommentar

<< Home