Prinsessmamman

Om mamman, hennes små prinsessor, pappan, livet och sådär...

27 april 2006

Lillsemester

Prinsesspappan har åkt iväg med grabbgänget på golfresa nu i kväll. Lillasyster är hos mormor och morfar. Mamman och storasyster har lillsemester och tilltänkt myskväll.

Fast myset kom av sig...
Det tog så lång tid med alla "måsten" så vi precis nu avklarat Kajsa Kavat, tio i 9.

So much för mys!

Och mina två nyinköpta böcker ligger och väntar fast jag vet inte ens om jag orkar börja läsa ikväll. Jag som sett fram emot det så mycket.

Ni som undrar: Tillbaka till den vita massajen (har man läst del 1 och 2 så...) och Jonas Gardells Jenny (forts på En komikers uppväxt och vad nu tvåan hette!)

5 Comments:

  • At 27 april, 2006 21:37, Blogger Cissi said…

    Har också läst 1 och 2, men jag tror jag struntar i hennes återresa till massajen... Du kan väl återge valda delar;)
    Gardells kan nog vara spännande.

     
  • At 28 april, 2006 12:19, Blogger Tommy said…

    Jag vill oxå på golfresa. Aldrig får jag spela golf.
    Eller äta godis.
    Orättvist :)

     
  • At 28 april, 2006 17:18, Blogger Prinsessmamman said…

    Fröken Bokmal: Lovar att återkomma när jag fått så mycket tid och ork att jag öppnat böckerna!

    Tommy: Jag får inte heller åka på golfresa. Fast jag hade inte velat åka med det grabbgänget ändå! =)

     
  • At 29 april, 2006 21:54, Blogger karin-odlar-sin-trädgård said…

    Mysa med knoddisarna ska jag också göra nu, jag la upp några bilder på spirande grönska i trädgården på min blogg och allt tjorvade och tog alldeles för lång tid. Chipsen här kommer jag! (jo just det, Gardells Jenny, säg om den är bra, den verkar så hemsk...men han brukar kunna skriva så man ändå orkar läsa).

     
  • At 30 april, 2006 11:53, Blogger Prinsessmamman said…

    Karin: Jag återkommer om "Jenny". Har börjat nu i morse och den verkar vara lika mörk som de andra.

     

Skicka en kommentar

<< Home