Prinsessmamman

Om mamman, hennes små prinsessor, pappan, livet och sådär...

05 september 2006

Levererat

Efter ett antal arga mail och arga telefonsvararmeddelanden fick jag tag på ägaren till stället jag beställt mina färgpatroner ifrån. Jag tror aldrig jag varit så arg i telefonen någonsin men det hjälpte nog för han lovade att posta dem på måndag (i går alltså) och han skulle stoppa ner en extra patron i paketet.

Idag kom det på posten.
+ en extra patron.

Fast jag kommer aldrig mer beställa därifrån...

5 Comments:

  • At 06 september, 2006 07:23, Blogger Tommy said…

    Du hotade väl med att "Annars skriver jag om er på bloggen"?! DET brukar ta skruv :)

    Nääärå. Leveransproblem är alltid surt, oavsett om det är för privat bruk eller i jobbet. Jag har leverantörer jag gärna skulle vilja trä upp på ett järnspett ibland.

     
  • At 06 september, 2006 09:14, Blogger Stina Lilja said…

    Skönt att de kom till sist i alla fall!

     
  • At 07 september, 2006 11:13, Anonymous Anonym said…

    Jag blejmar dig inte.

     
  • At 07 september, 2006 19:08, Blogger Prinsessmamman said…

    Jag är glad och tackar för allt stöd!! =)

    Matilda förresten, tack för tipset med äppelcidervinäger mot bananflugor. Var ju toppen! Tog en mygga i glaset också! =) Spetsade det hela med lite diskmedel för att få bort ytspänningen.

     
  • At 08 september, 2006 13:15, Anonymous Anonym said…

    Vad kul att det funkade!

    :)

     

Skicka en kommentar

<< Home