Prinsessmamman

Om mamman, hennes små prinsessor, pappan, livet och sådär...

14 juni 2006

Smygläsare

Jag vet att det finns några i min bekantskapskrets som läser bloggen utan att kommentera "för jag vet ju inte vad jag ska skriva, jag är så dålig på sånt". Vore kul att få ett hej från er någon gång! Det är bara att klicka på comments, skriva hej (eller gärna lite mer!) i den stora, vita rutan, kryssa i otherchoose an identity, skriva av koden på word verification. Till sist Publish your comment.

Svårare än så är det inte.
Så vad har du för ursäkt nu?!

O välkomna åter!

5 Comments:

  • At 14 juni, 2006 22:08, Blogger Tommy said…

    Jag vet inte vad jag ska skriva, men det hindrar mig inte. Dessutom är jag inte i bekantskapskretsen på riktigt. Så kom igen nu alla mostrar, grannar och kusiner!!

     
  • At 14 juni, 2006 23:45, Blogger Rolf Elfström said…

    Om vi nu ändå är inne på uppmaningar och önskemål så tycker jag du kan övertala din vackra syster att hon börjar blogga hon med... =)

     
  • At 15 juni, 2006 11:34, Blogger Prinsessmamman said…

    Tommy: Det är bra att du håller med mig! Nu väntar vi bara på kommentarerna! =)

    Rolf: Jag ska se vad jag kan göra åt det! Hälsningen ska framföras iafl!

     
  • At 15 juni, 2006 15:48, Anonymous Anonym said…

    Rolf: Den vackra systern har allt funderingar på att börja blogga så snart hon har skaffat bredband. Håll ut! :)

     
  • At 15 juni, 2006 18:19, Blogger Rolf Elfström said…

    Trevligt! Ser fram emot att ta del av dina äventyr. =)

     

Skicka en kommentar

<< Home