Prinsessmamman

Om mamman, hennes små prinsessor, pappan, livet och sådär...

16 november 2006

Semesterhelg

Tillsammans med några kompisar ska vi åka till kusten i helgen.
Barnen ska vara hos farmor och farfar och vi ska bara ha det lugnt och skönt - barnfritt! Så varför känner jag mig så stressad nu då?

*Borde packa - barnens grejer samt kläder och mat till oss.
*Borde plocka ur diskmaskinen och hänga upp tvätten... fast då måste jag först plocka ner den som hänger där nu och det orkar jag inte.
*Borde packa dagisväskor inför morgondagen men de står så bra där de står.
*Borde ta ett varv med dammsugaren för att slippa kliva genom sanddynerna i hallen men... hmm... kanske senare...
*Borde lägga barnen för att få lite ro att göra allt jag inte orkar fast Bolibompa är ju inte slut än på länge...

Tror jag slösurfar en stund... om jag orkar... men oj vad det ska bli skönt med lite semester, sen...

5 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home