Prinsessmamman

Om mamman, hennes små prinsessor, pappan, livet och sådär...

19 februari 2007

Sjukt

Storasyster låg nästan hela förra veckan med hög feber och hosta. Under helgen piggnade hon till. Då blev det prinsesspappans tur. Vaknade igår med nästan 40 graders feber och halsont. Nu har han feber, frossa och är helvissen. Igår somnade lillasyster redan kvart över 6. Kom upp några timmar senare, jättevarm. Jodå, nu har hon feber, 39 grader. Mamman är hemma för vård av sjukt barn (och sjuk make!) och bara väntar.

Finns det NÅGOT som gör att jag skulle kunna gå frisk ur detta?!

6 Comments:

  • At 19 februari, 2007 11:34, Anonymous Anonym said…

    Usch, det låter inget vidare det där. Hoppas du klarar dig!
    OK att jag länkar hit va? Hojta annars

     
  • At 19 februari, 2007 11:47, Blogger Prinsessmamman said…

    Åsa: Jag ska göra mitt bästa för att kurera mig, hur jag nu ska göra det!! Såklart du får länka! Tänkte göra detsamma, var inne och läste lite förut och gjorde ett bokmärke tillsvidare.

     
  • At 19 februari, 2007 15:37, Blogger Ulle och familjen said…

    Låter inte skoj. Vi har klarat oss ganska fint, så jag bara väntar på bakslaget. Det brukar ju vara så att om man är frisk på lovet eller lediga dagar så kommer feber, snuva, halsont eller magsjuka som ett brev på posten när man ska jobba igen.
    Hoppas att de kryar på sig och att du klarar dig utan feber och halsont!

     
  • At 19 februari, 2007 17:21, Anonymous Anonym said…

    Oj då, det är bara att önska lycka till då!!!

    Sabina

     
  • At 19 februari, 2007 19:04, Anonymous Anonym said…

    Tänk bort det, det kan funka.

     
  • At 19 februari, 2007 22:22, Blogger A L V A S - P A P P A ! said…

    blunda o hoppas?! krya på er!

     

Skicka en kommentar

<< Home