Prinsessmamman

Om mamman, hennes små prinsessor, pappan, livet och sådär...

09 februari 2007

Vilken dag!

(och nu känns det skönt att kunna skriva det i dess positiva bemärkelse!)

Vi drog iväg med hela skolan till isstadion idag. 130 ungar. Heldag på isen och inte en enda konflikt! En elev som INTE skulle åka fick låna ett par skridskor. Jag övertalade honom att prova en liten stund. Han åkte hela dagen!

Nu sitter jag här - trött och lite rödmosig efter så mycket frisk luft och bara myser. Tror jag ska fira med ett glas vin nu. Trevlig fredagkväll på er!

7 Comments:

  • At 09 februari, 2007 19:45, Blogger A L V A S - P A P P A ! said…

    detsamma, låter som en kanondag!

     
  • At 09 februari, 2007 21:40, Blogger Camillas lockar said…

    Är det ens möjligt med så många skridskoåkare och inget bråk? Ja, man upphör aldrig förvånas :-) Trevlig kväll på dig med!

     
  • At 09 februari, 2007 22:22, Anonymous Anonym said…

    Skönt det låter. Trevlig kväll på dig med inkl. familj.

     
  • At 09 februari, 2007 23:30, Anonymous Anonym said…

    Trevlig kväll på er med! Min argentinske sambo ska på svensexa imorgon o åka skridskor för andra gången i sitt liv, önskar nästan jag kunde vara där o kolla, men jag ska ju på möhippa jag :)

     
  • At 10 februari, 2007 07:48, Anonymous Anonym said…

    Det kan bli skridskoåkning här i dag. Vi hoppas att det inte blir osämja även om vi bara är två.

    Tålamod pappa... tålamod.

     
  • At 10 februari, 2007 10:35, Blogger Sabina said…

    Låter juh jätte mysigt, mina grabbar här hemma är i ishallen vaje lördag mellan 11 och 13, här är det hockey för hela slanten:)

     
  • At 10 februari, 2007 11:08, Blogger Prinsessmamman said…

    Storasyster fick följa med också. Vi brukar åka skridskor på lördagförmiddagarna men genom att ta med henne och utesluta lillasyster denna gången så köpte jag mig lite sovmorgon idag! =)

     

Skicka en kommentar

<< Home