Prinsessmamman

Om mamman, hennes små prinsessor, pappan, livet och sådär...

24 februari 2007

Sista delfinalen

Vad tror ni om festivalen i kväll då?
(det är sant - jag har tjuvlyssnat för tredje gången. Upptäckte faktiskt att det finns fördelar att känna igen låtarna lite)

Uggla är alltid Uggla... och tyvärr är jag inte så förtjust i honom längre. I mitten av 80-talet var det OK men nu...

Emilé lät ok. Lite töntig röst kan jag tycka.

Detta trodde jag aldrig att jag skulle skriva, men Sanna Nielsen lät faktiskt riktigt bra!

Caroline Joplin får stå för denna omgångens självklara bottennapp.

Christer Lindarw får spela hur blåögd som helst men nog fanken är det Go West så det skriker om det?!

Sarah Dawn Finer har ju en fantastisk röst men frågan är om det räcker. (tillägg: Det gjorde det!)

Verona - den här skulle jag kunna rösta på, sa storasyster... men det skulle inte mamman kunna...

Andreas Johnson gillar jag ju alltid. Förra årets låt var nåt av det bästa jag hört i såna här sammanhang men denna kommer också sätta sig. 60-talssoundet är helt rätt igen!

Skulle jag få välja skulle jag välja Sanna och Andreas i Globen.
Vad tippar du på?

6 Comments:

  • At 24 februari, 2007 17:42, Anonymous Anonym said…

    Jag tippar på att jag kommer att se eländet.

     
  • At 24 februari, 2007 17:57, Anonymous Anonym said…

    "Lilla" Carin 18 år har varit med och gjort utsmyckningen till Andreas musikvideo. Videon är inspelad i Skövde. Lite värdelöst vetande, men mamma är stolt.

     
  • At 24 februari, 2007 22:58, Blogger Camillas lockar said…

    Ville också ha Sanna och Andreas i Globen, men icke då... Sanna är fantastisk - hon borde ha blivit direktkvalificerad!

     
  • At 26 februari, 2007 13:58, Anonymous Anonym said…

    jag tittade inte


    varför kan jag inte komentera nu då?

     
  • At 28 februari, 2007 11:28, Anonymous Anonym said…

    Men jösses. Uggla? Är inte han, typ, pensionerad?

     
  • At 28 februari, 2007 16:51, Blogger Prinsessmamman said…

    Tommy: Var väl inget elände heller?!

    Fru M: Kuuul! Klart man får vara stolt då!

    Camilla: Tack för medhållet!! =)

    Trollmor: Kunde du väl?

    Matilda: BORDE vara, men han ger aldrig upp! Tuffar på som ett ånglok och upprepar sig själv om och om och om igen! Nu är han programledare i radio också!!

     

Skicka en kommentar

<< Home