Prinsessmamman

Om mamman, hennes små prinsessor, pappan, livet och sådär...

08 mars 2007

Melloquiz

Hittade det perfekta testet hos Camilla.
Jag fick 60 poäng.
Hur många fick du?

"Din mellofaktor är så pass hög att du utan att äventyra hälsan kan ligga många
timmar i den stekande mellosolen med en melloparaplydrink i handen och lyssna
på dina favoritmelodifestivalbidrag i mp3-spelaren.Om du ändå vill höja din
mellofaktor kan du gå med i Melodifestivalens fanklubb och om du vill bli en
fullfjädrad mellonörd behöver du dessutom inhandla en rosa melloboa".

5 Comments:

  • At 08 mars, 2007 21:10, Anonymous Anonym said…

    Lillasyster lyckades skrapa ihop 65 poäng! Fast ett svar var jag inte riktigt ärlig med - jag skulle ALDRIG ställa upp i Melodifestivalen, men svarade "Man ska aldrig säga aldrig..." Det första alternativet lät så himla anti, och det är jag ju inte vad gäller Melodifestivalen!

    Kan man förresten hamna på minus om man gör testet? Han jag bor med riskerar att hamna där...

     
  • At 09 mars, 2007 08:23, Blogger Trollmor said…

    Jag har en rosa boa om du behöver en....*fniss*

     
  • At 09 mars, 2007 09:03, Blogger Trollmor said…

    Förresten jag kanske behåller den sjölv, jag fick 55 poäng...*host*

     
  • At 09 mars, 2007 16:47, Blogger Prinsessmamman said…

    Moster: Låt honom testa! =)

    Trollmor: Behåll du din boa "sjölv"! Jag kan låna barnens!

     
  • At 09 mars, 2007 23:07, Blogger Camillas lockar said…

    Vågar inte redovisa. Låt mig bara säga att det blir glitter, rosa läppstift och finlandsflagga i Globen imorgonkväll. Ser ni nån som kutar upp på scen till vinnaren med flaggan, så är det jag :-)

     

Skicka en kommentar

<< Home