Prinsessmamman

Om mamman, hennes små prinsessor, pappan, livet och sådär...

05 april 2007

Premiär

Säsongspremiär i morse.
Årets första golfrunda.
Hela förra året spelade jag uselt så jag tänkte mig något liknande även idag. Vet av erfarenhet att det tar ett tag att komma igång.

Första 9 spelade jag lysande!
Satte flera puttar direkt.
Sänkte mitt hcp en gnutta.
Spelade bättre än jag gjorde på hela förra sommaren!
Sista 9 var inte fullt så bra men det gör inget!
Nu kan jag njuta resten av påsken!

4 Comments:

  • At 07 april, 2007 11:09, Anonymous Anonym said…

    Gratulerar till en bra runda! Hoppas att det håller i sig nästa sväng.

    Övning ger färdighet vettu. Själv blev det blandad kompott första rundan. 31 pinnar och några bra slag.

    När möts vi på Augusta och tävlar om den gröna kavajen?

     
  • At 08 april, 2007 20:05, Blogger Prinsessmamman said…

    Prinsesspappan med vänner har en liten tävling varje vår och vinnaren får behålla den gröna kavajen ett år! =) Spelade 9 hål i morse och var rätt nöjd med 15 poäng där. (10 kom på sista 3...) =)

     
  • At 09 april, 2007 16:16, Blogger Camillas lockar said…

    Ååå, vad härligt! Jag blir tokavis!!! Hade 29,6 när jag "slutade" förrförra sommaren. Gud vet vad jag kommer ha när jag "börjar" igen. När jag får mer tid alltså :-)

     
  • At 09 april, 2007 19:36, Blogger Prinsessmamman said…

    Camilla: Ja, det har onekligen varit en haltande "karriär" de senaste åren med tjocka magar, amning och småbarn hemma... men nu är jag på g!! =) Så länge det finns barnvakt att tillgå vill säga!

     

Skicka en kommentar

<< Home