Prinsessmamman

Om mamman, hennes små prinsessor, pappan, livet och sådär...

27 mars 2006

Antivirus

Storasyster är sjuk.
Igen.

Sen slutet av januari har jag bara jobbat en enda hel vecka.
Då har ändå inte jag varit hemma med sjukt barn mer än 25%.
Resten har pappan och mor/farföräldrar fixat.

Nu sitter båda systrarna med varsin degbunke framför sig och hostar så det ekar. Lillasysters penicillinkur tog dock slut i går så vi hoppas vi slipper fler dylika.

Storasyster och mamman åkte till vårdcentralen idag igen. För två veckor sen fick hon beskedet virus. Idag fick vi beskedet virus.

Finns det inget antivirusprogram för barn? Nu räcker det!

3 Comments:

  • At 28 mars, 2006 07:27, Blogger Tommy said…

    Det är därför man åker in till VC... för att uppdatera virusskyddet. Jag tror de levereras med McKvack eller Nelson redan från födseln men bara med grundversionen.

     
  • At 28 mars, 2006 09:58, Blogger Trollmor said…

    Om du kommer åt nåt sånt -Ring mej!!!

     
  • At 28 mars, 2006 17:42, Blogger Prinsessmamman said…

    Tommy: Har inte kommit någon uppgradering till våra breddgrader än tror jag... tyvärr...

    Trollmor: Jag lovar! Kanske skulle kunna bli rik på en sån uppfinning, vad tror du?! =)

     

Skicka en kommentar

<< Home